منتظران

اخبار روزانه

منتظران

اخبار روزانه

اخبار روزانه

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

جمعه ای دیگردرراه است....

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

آقاجون دلم برات یه ذره شده

دلم براغربت دلم میسوزه


دلم به حال زار خودم میسوزه


گاهی چقدرازت دورمیشیم...

  


 درحالی که شما باچشم گریان برابخشش گناهان مادعا میکنی وهمواره به یادماهستی



افسوس ...افسوس به حال به دلی که تورانشناسد



توباشی وما غافل باشیم!!!



توباشی وما...............


کاش میشد درمیان لحظه ها....


لحظه دیداررا....


نزدیک کرد...


جمعه ای دیگردرراه است....


شایداین جمعه بیاید....شاید....



اللهم عجل لولیک الفرج

  • مهدی بلبلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی